poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zakupy


W niedziele wybrałam się na małe zakupy. W planach miałam śliczną sukienkę z Mohito ,której niestety nie znalazłam ... i nie mogę przestać o niej myśleć. 


W H&M do przymierzenia wzięłam 17 rzeczy z czego może z 5-6 pasowało, a ostatecznie wyszłam z jedną bluzeczką i zastanawiałam się nad powrotem po jeszcze 2 ( nie wróciłam ,bo niestety nie zdążyłam i teraz żałuje ).
Jestem z niej bardzo zadowolona. Niby zwykła delikatna mgiełka ,ale szukałam takiej od bardzo dawna i nigdzie nie mogłam znaleźć.


W Stradivariusie spodobała mi się bluzeczka bardzo podobna do tej ,którą kupiłam w H&M ,ale ma zameczek na plecach. 
Zastanawiam się czy jej nie wymienić na inny kolor ,może jakiś żywszy, albo czarny.


Na zdjęciach nie wyglądają najlepiej, nie miałam nawet kiedy ich przeprasować. Musicie mi wybaczyć :*


~Justa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz