piątek, 20 września 2013

Rękawica Kessa do twarzy i ciała

Rękawica Kessa była na mojej liście must have od paru dobrych miesięcy. Jeśli ktoś o niej nigdy nie słyszał -jest to rękawica do oczyszczania ,peelingu i masażu twarzy (tylko delikatniejsza wersja) i ciała. Początkowo miałam kupić tą zwykłą Kesse, której nie można używać do twarzy, ale szybko doszłam do wniosku ,że lepiej najpierw kupić delikatniejszą rękawicę do twarzy i jeśli okaże się za mocna (w co wątpię ,bo uwielbiam mocne peelingi) to będę ją używała tylko do ciała.

Mam ją dopiero od dzisiaj, więc jeszcze nawet nie wypróbowałam, ale jestem strasznie jej ciekawa.
A wy, miałyście/macie Kesse ? Jesteście z niej zadowolone ?



~ Justa



1 komentarz:

  1. Nie mam takiej, ale wydaje się być ciekawym gadżetem. Daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń