piątek, 24 października 2014

Moje pierwsze hybrydy




Od środy jestem posiadaczką takiego oto małego zestawu do manicure hybrydowego! :)
Cleaner, aceton, blok polerski, baza, top, dwa lakiery hybrydowe i latarka.
Wszystko poza latarką zamawiałam ze strony Cosmetics Zone.


Na latarkę zamiast standardowej lampy zdecydowałam się z dwóch powodów: 
- nigdy wcześniej nie miałam robionego manicure hybrydowego i nie wiedziałam jak się u mnie sprawdzi (jeśli będę zadowolona z hybryd, wtedy kupię zwykłą lampę)
- latarka zajmuje mniej miejsca niż zwykła lampa 

W środę, jak tylko odebrałam mój zestaw zrobiłam sobie manicure - zdjęcie wstawiłam wyżej. Niestety zdjęcie robiłam w sztucznym świetle i nie oddaje rzeczywistego koloru.
Na paznokciach mam kolor nr PST4 (delikatny brudny róż) połączony z miedzianym brokatem.

Miałyście hybrydy firmy Cosmetics Zone? Jaka jest wasza opinia na ich temat? 


~ Justa









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz