sobota, 1 marca 2014

Nowe pędzle - Zoeva

Ponad 2 miesiące temu dostałam od mojego Narzeczonego w prezencie 2 pędzelki ,o których marzyłam od dawna - Zoeva SB227 i Zoeva SB225. Przez ten czas zdążyłam je już trochę wypróbować i muszę powiedzieć ,że są CUDOWNE ! 
Oba pędzelki są dobrze wykonane ,bardzo przyjemne i delikatne ,nie zauważyłam ,żeby gubiły włosie. Również plus za krótkie trzonki i kosmetyki dołączone do każdego pędzla. Napisy na trzonku na razie się nie starły (minus w pędzlach Hakuro).
Jedyny minus - Zoeva SB227 - po myciu strasznie się rozczapierza, po wyschnięciu wraca do swojego kształtu ,ale pojedyncze włoski odstają. 


Zoeva SB227


Zoeva SB225


Pędzle Zoeva to moja miłość od pierwszego wejrzenia ❤  
W planach mam zakup jeszcze paru pędzli i nie tylko ;)


~ Justa 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz