sobota, 24 sierpnia 2013

Nowości kosmetyczne

Trochę nowości z ostatnich 3ch tygodni :)

Brzoskwiniowe piórka - od dawna miałam ochotę na kolczyki w takim kolorze ,ale nie wiedziałam czy będą mi pasować. 


Szminka Golden Rose - uwielbiam ją !

Kolejna szminka z Golden Rose 

O kapsułkach Dermogal słyszałam wiele dobrego. Długo za nimi chodziłam aż w końcu znalazłam w sklepie zielarskim. 

Olej kokosowy - używam go od dawna. To moje 2gie opakowanie, pierwszego mam jeszcze ponad połowę.

Brokat do paznokci w kolorze neonowo-różowym i białym

Ciemnofioletowy lakier do paznokci Lovely

Perfumy 212 sexy Carolina Herrera - uwielbiam je !

Truskawkowa mgiełka do ciała Victoria's Secret 

Bio-mydło jabłkowe 

Kasetka na cienie z Inglot 


A jak już mam kasetkę to dokupiłam jeszcze wkład :)

I już niekosmetycznie - lakierowane szpilki 

Balerinki z odkrytym palcem 


Najzwyklejsze balerinki 

i białe trampki 

i to byłoby na tyle :)

~ Justa



3 komentarze:

  1. Sporo tych nowości. ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://www.mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, te rybki też mam ochotę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń